Permítame lector/a que me corrixa a min mesmo por ter comentado críticamente a decisión adoptada cando o buque Prestige era afastado polos remolcadores e permanentemente controlado por buques de Salvamento Marítimo e da Armada española. O obxectivo non era outro daquela que afastar o Prestige da costa galega, onde permanecía dende que a súa proa apuntou cara a Costa da Morte aquel inesquecible 13 de novembro de 2003, preludio do seu afundimento seis días máis tarde após partirse en dous no intento de se dirixir, probablemente, a un porto de África, feito que o obrigaba a navegar fronte á costa de Portugal e en contra do que as autoridades lusas propoñían daquela.
Las federaciones de cofradías del Cantábrico tienen una cita este lunes y martes en Burela, que acogerá una nueva reunión de la Interfederativa de Cofradías de Pescadores del Cantábrico Noroeste, con representantes de pósitos gallegos, asturianos, cántabros y vascos, que abordarán temas de interés común.
La federación lucense organiza la cita, que se desarrolla en el hotel Nordés, donde analizarán la situación, las preocupaciones y los retos de la flota artesanal. Por la tarde habrá una jornada técnica, en la que revisarán las conclusiones del anterior encuentro celebrado en Ribadeo.